2011. augusztus 23., kedd

1. Díjam

Megkaptam az első díjamat Chateryne Gray-től, a Love Hurts írójától. Nagyon szépen köszönöm neki a díjat.

Szabályok:
1. Tedd ki a logót a logót a blogodra! - Kitettem. :)
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad! - Megköszöntem. :)
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 írónak! (Ne felejtsd el belinkelni a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!


7 dolog rólam:

1. Amikor a gép előtt ülök, mindig szól a zene. Különben nagyon nagy a csend.
2. A kedvenc együttesem a Sunrise Avenue.
3. Hét éve tanulom a német nyelvet, és egy hete kezdtem el az angolt.
4. A legjobb barátnőim blogjára nem tudok megjegyzést írni. Véleményem van róla, de ha komit kéne hozzá írnom, az már nem olyan egyszerű.
5. Ha tehetem szabadidőmben gitározok. Még nem megy olyan jól, de majd csak lesz belőle valami. :)
6. Imádok olvasni. Amikor leülök, hogy "Na, most ezt el fogom olvasni.", akkor ne szóljon hozzám senki.
7.Szeretem a történetekben a váratlan fordulatokat.


7 író, akiknek tovább küldöm:

1 megjegyzés:

  1. Szia tpr!

    Amikor ma hazaértem a nyaralásból, meglepődbe olvastam, hogy van egy meglepim, így belestem. Valóban meglepődtem, és nagyon-nagyon köszönöm, :) hogy rám is gondoltál. /Bár ez a törim még tényleg az elején van./
    Köszönöm :)

    Pusy, Hailey

    VálaszTörlés