2012. április 3., kedd

3. Díjam

Köszönöm a díjat K. C. Cécile -nek.

Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg, akitől kaptad!
3. Írj le hat dolgot magadról!
4. Küldd tovább öt blogírónak a díjat!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Hat dolog rólam:
1. Imádok rajzolni. Leginkább a szénceruzát, a temperát és a vízfestéket szeretem.
2. Hetente háromszor járok művészetre, amit az egyik barátnőm anyukája tart az iskolában.
3. Múltkor említettem, hogy szeretem a matekot, de a tanárt már egyre kevésbé bírom elviselni.
4. Rengetegszer vagyok túl ragaszkodó típusú.
5. Szeretem a tájképeket. Mindegy, hogy színes vagy fekete-fehér.
6. A polcomon rengeteg könyv sorakozik, amiket már sokszor kiolvastam.

Az öt blog:
Cathy R.: Lila rózsa
Kharex: Mikor az angyalok sírnak
Kiara Anne Femor: A leláncolt angyal legendája
Elisabeth/Isa/White: The wandering
stellyke: Zöld szeműek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése