2012. február 29., szerda

2. Díjam

Sziasztok! Megkaptam a második díjamat CathrineMorland -tól.

Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3. Írj le magadról 6 dolgot!
4. Küldd tovább 5 blogírónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

6 dolog rólam:
1. Jelenleg az egyik kedvenc számom: Sunrise Avenue: Somebody Help Me
2. A történet címét szintén az ő számuk ihlette: Sunrise Avenue: Time has Come
3. Imádom azokat az estéket, amikor az egyik barátnőmhöz átmegyek egy másik barátnőmmel filmet nézni és beszélgetni. :D
4. Imádom Cassandra Clare Csontváros című könyvét.
5. Lehet, hogy ez egy kicsit pár embernek furcsán fog hangozni, de ez vagyok én: szeretem a matekot. :)
6. Csalódtam a Water For Elephants-ban. Az előzetese alapján jobbra számítottam.

Akiknek küldöm:

3 megjegyzés:

  1. Úristen. Köszönöm díjat. Bár feltételezem, a díj nekem és Alexandra Blacknek szól. Ezesetben köszönjük szépen.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon köszi a díjat!^^
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm, megtisztelő! :)

    Kiara

    VálaszTörlés